Start seizoen 2018-2019

15 augustus 2018 10:15

Op 1 september begint het seizoen met het bekertoernooi. Voorafgaande aan dit bekertoernooi speelt SV Wijk aan Zee Zaterdag 1 het sponsortoernooi bij Velsenoord

De eerste wedstrijd van dit sponsor toernooi  is op dinsdag 28 augustus om 19:00 uur. Dan speelt SV Wijk aan Zee zaterdag 1 tegen FC Velsenoord . Op dat zelfde tijdstip trapt ook SVIJ tegen VSV af.
Op donderdag 30 augustus neemt de winnaar van SVIJ - VSV het op tegen de winnaar van FC Velsenoord - SV Wijk aan Zee. De andere wedstrijd gaat tussen de verliezers van de eerste wedstrijden. Ook op donderdag beginnen de duels om 19:00 uur.

Op zaterdag 1 september speelt SV Wijk aan Zee 1 de eerste bekerwedstrijd uit tegen
Vogelenzang SV 1 . Deze wedstrijd begint om 14:00 uur.

We wensen alle teams , spelers , trainers , coaches en leiders een sportief en succesvol seizoen!