Oefenwedstrijd Selectie en de wedstrijd Ajax-Feyenoord

18 januari 2018 16:45

Oefenwedstrijd Selectie

Aanstaande zondag om 12.00 uur ontvangen wij Zilvermeeuwen uit Zaandam voor een oefenwedstrijd.
Zilvermeeuwen is een goed draaiende 2de klasser zondag en staat bekend om een goede organisatie met aanvallend voetbal.
Sv Wijk aan Zee zal alle zeilen bij moeten zetten om een positief resultaat af te dwingen, thuis in Wijk aan Zee zijn wij echter moeilijk te kloppen.

Aansluitend zal in de kantine de enige echte klassieker Ajax-Feyenoord vanaf 14.30 uur worden getoond.

U bent allen hartelijk welkom voor een sportieve middag op ons sportpark de Doolhof.