Programma 16 december 2017

11 december 2017 20:00

Programma 16 december 2017

Aankomende zaterdag de spannende derby

Sv Wijk aan Zee 1 - Kennemers 1

aanvang 17.00 uur

Na afloop van de wedstrijd een gezellig feest in de kantine met muziek van zanger Hans Steiger.

De bal sponsor van deze wedstrijd is Brugley lederwaren en reisartikelen,

In deze winkel op de Breestraat kunt u al bijna 20 jaar terecht voor alles wat met lederwaren en reisartikelen te maken heeft. Of het nu gaat om een koffer, een portemonnee, of een lederen tas wij hebben het allemaal in ons assortiment. Tevens kunt u ook bij ons terecht voor het laten maken van uw officiele pasfoto dat geschikt is voor ieder officieel document.
Bij Brugley lederwaren en reisartikelen vinden wij kwaliteit een belangrijk aspect bij het verkopen van onze producten. Daarom verkopen wij alleen maar producten waar wij zelf 100 % achter staan en waar de kwaliteit van gegarandeerd is.
Een ander aspect wat bij ons hoog in het vaandel staat is de service en tevredenheid van de klant. Bij Brugley lederwaren en reisartikelen staat de klant op nummer 1 en zullen wij altijd ons best doen om de klant te helpen. Bij ons stopt de service niet nadat het product verkocht is, het eventuele onderhoud en reperaties worden met vakmanschap en liefde gedaan. Kortom : alles uit liefde voor het product en tevredenheid van de klant.

Brugley Lederwaren en Reisartikeln
www.brugley.nl