Vacature binnen Sv Wijk aan Zee

30 november 2017 10:30

Vacature binnen Sv Wijk aan Zee

Zoals gister op de algemene ledenvergadering bekent is gemaakt zijn er binnen de vereniging een aantal vacatures vrij die voor het nieuwe seizoen 2018-2019 weer opgevuld moeten worden.
Het gaat om de volgende functies :
- Secretaris - binnen het huidige bestuur
- Wedstrijdsecretaris senioren in samen werking met jeugd wedstrijdsecretaris Sil Spanjaard
- Clubblad coördinator
- Bouwcommissie - voor realiseren onderhoud natte gedeeltes kleedkamers

Uiteraard zijn alle vrijwilligers van harte welkom om zich aan te melden, ook voor andere activiteiten, denk aan lijnen trekken velden, onderhoud, kantine dienst, schoonmaak, leiders, trainers, grensrechters, enz. Zonder vrijwilligers kunnen we als vereniging niet bestaan !!!! Ieder uurtje, ieder handje is er een !!!

Voor vragen en/of aanmeldingen kunt u mailen naar :
Dirk Smink - [email protected]
Bianca Kramer - [email protected]