Club van 25

1. Wil en Henk Handgraaf
2. Yolande en Benno Fennema
3. Niek Jan Vrijburg

Bent u de volgende ??????

Ook dit seizoen wil de club van 25 zich weer inzetten vor de extraatjes voor de jeugd van Sv Wijk aan Zee. De eerste donateurs staan alweer op deze lijst en zal komende weken weer groeien tot een aantal van tussen de 40 en 50 leden. Waar is het geld van vorig seizoen aan besteed ?
Sinterklaasfeest voor de gehele jeugd, weekend handbaltoernooi, kampioenschap van de voetballers JO17-1, voetballers JO11-1, handbal D, handbal E, uitje voetbal JO13-1 en  het ouder/kind toernooi.
Het sponsorgeld wordt dus over de gehele hand-en voetbaljeugd verdeeld en komt ten goede aan een blijvende herinnering bij een kampioenschap,cadeautje sinterklaas of juist die unieke ervaring bij een weekend en/of dagje uit.
De komende weken trek ik er weer op uit om de "oude" sponsoren weer zo ver te krijgen om de jeugd met een bedrag van €25,- te financieren om bovenstaande uitgaven mogelijk te maken. Mocht u de nieuwe sponsor willen worden van dit elite gezelschap schroom dan niet en neem contact op met :
Frans Heine      telefoon  0652383856
Hij komt graag bij u langs !!!

Ik wens iedereen veel plezier toe bij het uitoefenen van zijn of haar hobby.

sportieve groet,

Frans Heine