Kampioenswedstrijd WAZ 3

20 april 2017 17:00

Kampioenswedstrijd WAZ 3

KOM DAT ZIEN KOM DAT ZIEN !!!!!!!!!!!!!!

Wijk aan Zee 3, een groep eeuwige Wijk aan Zeese talenten.
Bij menigeen heeft het sixpack plaatsgemaakt voor een beginnend buikje en heeft de zucht naar avontuur en de onbezonnenheid plaatsgemaakt voor een verantwoordelijkheidsgevoel naar vrouw, kids en werkgever.
Echter is de honger naar succes binnen deze band of brothers onverminderd groot.
Met misschien wel de meest trefzekere voorhoede uit de clubgeschiedenis, een achterhoede zo onpasseerbaar als het IJzeren Gordijn en een middenveld welke druipt van de creativiteit, balvastheid en onverzettelijkheid, is Wijk aan Zee 3 een onoverwinnelijke combine gebleken.
En dus kan hun honger naar succes bevredigd worden met een titel.
Aanstaande zondag vanaf 10.30 uur op ons prachtige sportcomplex kan bij winst op DSOV een top seizoen bezegeld worden met het kampioenschap van de reserve 7e klasse 09.
Dus KOM DAT ZIEN KOM DAT ZIEN EN ZEG HET VOORT !!!!
Kom aanstaande zondag allen naar De Doolhof en juich onze mannen de platte kar op
ZEG HET VOORT EN KOM DAT ZIEN !!!!!!