Handbal C en B - Arnhem-Cup

19 april 2017 14:15

Handbal C en B - Arnhem-Cup

Afgelopen weekend ( 14-15 en 16 april ) deed het C-team en het B-team van de handbal mee aan de Arnhem-Cup. Dit is een groot internationaal toernooi voor C en B teams. Hier doen 6 landen aan mee met een toaal van 120 teams. Er werd gespeeld in Valkenhuizen en op Papendal.
Op zaterdag moesten beide teams 4 wedstrijden spelen, het niveau was erg hoog en zeker het speltempo lag hoger dan de jonge dames gewend waren. Daardoor waren de meiden in eerste instantie erg overrompeld maar groeide naarmate de wedstrijden verder gingen.
De dag werd afgesloten met een heel leuk en gezellig feest waardoor er weinig is geslapen.
Op zondag moesten beide teams nog 2 wedstrijden spelen. Al met al een super leuk en leerzaam weekend, met verlies, gelijkspel en winst wedstrijden.
Speciale dank voor de leiders die deze meiden begeleid hebben, Linda v/d Kolk, Viola de Ruijter, Esra Utku, Wil Hartog en Linda Smit. Linda v/d Kolk, Viola de Ruijter en Esra Utku zijn nog aan het bijkomen van de nachten !!! Namens deze weg ook onze dank naar de Club van 25, voor de bijdrage.