Kabouter wedstrijden

6 februari 2017 11:15

Na enkele jaren hebben we eindelijk weer eens kabouter wedstrijden op het Doolhof.
Aanstaande zaterdag 11 februari spelen onze aller jongste pupillen een aantal wedstrijdjes tegen de kabouters van DEM. De wedstrijden beginnen om 9:30 uur en er zal per wedstrijd 12 minuten gespeeld worden.In de pauze wordt er natuurlijk gezorgd voor overheerlijke limonade. Daarna wisselen de teams van veld en gaan tegen een ander team van DEM spelen.
Graag nodigen we alle ouders , broertjes , zusjes , opa's, oma's , ooms en tantes en andere supporters uit om onze nieuwe sterren te komen aanmoedigen. Ze spelen op het hoofdveld dus we rekenen op veel publiek!!!!
Komt allen kijken naar de de pupillen onder leiding van de trainers Tijn Braun, Sam de Bes en Mike Spanjaard.