Sinterklaas feest bij Sv. Wijk aan Zee

16 november 2016 19:00

Sinterklaasfeest voor alle jeugdleden

Vrijdag 2 december is er een gezellig Sinterklaas feest voor alle jeugdleden op het doolhof.

Van 16.00 uur tot 17.15 uur zijn alle JO7 spelers welkom. Het eerste half uur is een verrassing, daarna gaan we pannenkoeken eten.
Van 17.30 uur tot 19.00 uur zijn alle JO11, JO13, handbal E en handbal D spelers en speelsters welkom. We beginnen met overheerlijke pannenkoeken eten en daarna hebben we een leuke bingo met fantastische prijsjes.
Van 19.30 uur tot 21.00 uur zijn alle JO15, JO17, handbal C en handbal B spelers en speelsters welkom. Voor de jongens hebben we een darttoernooi met leuke prijsjes en voor de meiden een verrassing.

Aangezien al onze leden super lief zijn geweest het afgelopen jaar ga ik er van uit dat er voor iedereen ook een cadeautje is van de Sint.

Ik hoop iedereen te zien vrijdag,

Hulp Piet