oproep tot stemmen !!!!!

11 november 2016 12:45

Bij deze wil ik graag een oproep doen,

Vandaag een mail binnen gekregen dat ik genomineerd ben voor de Clubhelden van de Amateursport. Dit is natuurlijk heel leuk, en zeker omdat we hiermee €10.000,- kunnen winnen voor de club.
Daarom wil ik iedereen oproepen om op mij te stemmen via www.clubheld2016.nl, wanneer je dan gemeente Beverwijk aanklikt zie je mijn naam als tweede staan namens Sv.Wijk aan Zee.
Door te stemmen krijg je het Algemeen Dagblad aangeboden en maar je kans op een Ford Fiesta.
Het zou toch super zijn om binnenkort iemand die op Sv Wijk aan Zee gestemd heeft in een nieuwe auto te zien rijden, en het bedrag van €10.000,- op de rekening van de club te mogen bijschrijven.

Dat mijn naam hieraan verbonden is zegt natuurlijk niets, want in mijn ogen zijn alle vrijwilligers "HELDEN" , en mocht mijn naam winnen dan winnen we met zijn alle !!!!

Dus heel graag met alle e-mail adressen stemmen, familie, vrienden en kennissen vragen om mee te doen, en duimen draaien op een goede afloop.

Alvast bedankt,
namens alle helden van onze club

Bianca Kramer