Programma 30 oktober 2016

24 oktober 2016 16:00

Programma 30 oktober 2016

De selectie speelt aankomend weekend weer thuis,

11.30 uur WAZ 2 - FC Uitgeest 3
14.00 uur WAZ 1 - Beemster 1

Na de wedstrijd van het eerste hebben we de zanger Matt Jaxxon op het programma staan voor een gezellige "derde helft". Iedereen is uiteraard van harte welkom.

De pupil van de week is Hidde Cupido.

De wedstrijdsponsor van de wedstrijd WAZ 1- Beemster 1 is Klavertje Vier

Klavertje Vier is het bedrijf van de familie Kramer.

Zoekt u een huis, appartement of studiovoor een week of langere tijd ? U bent bij ons aan het juiste adres.
U kunt bij ons niet reserveren, wij kunnen ad hoc een woning voor u regelen, meestal is het vandaag bellen en morgen of zelfs vanavond nog wonen. Al onze woningen zijn gestoffeerd en gemeubileerd en worden iedere week schoongemaakt.

Neem snel een kijkje in ons aanbod op de website : www.klavertjevier.info, of neem contact met ons op voor meer informatie.

Kantoor :
Julianaplein 13