programma 25 september 2016

23 september 2016 12:00

programma 25 speptember

zondag 25 september staan er weer thuiswedstrijden op het programma.

Wijk aan Zee 1 speelt om 14.00 uur tegen Hercules Zaandam 1
Wijk aan Zee 2 speelt om 11.30 uur tegen De Rijp 2

Zoals u misschien wel weet heeft het eerste elftal iedere thuiswedstrijd een wedstrijdsponsor. Deze week is dit Brugley lederwaren

Brugley lederwaren en reisartikelen is een winkel waar u al 25 jaar terecht kunt voor alles wat met lederwaren en reisartikelen te maken heeft. Of het nu gaat om een koffer, een portemonnee, of een lederen tas wij hebben het allemaal in ons assortiment zitten.

Bij Brugley lederwaren en reisartikelen vinden wij kwaliteit een belangrijk aspect bij het verkopen vanonze producten. Daarom verkopen wij alleen maar producten waar wij zelf 100 % achter staan en de kwaliteit gegarandeerd is. Tevens staat service bij ons nog erg hoog in het vaandel en wij zullen dus ook altijd erg ons best doen om iedere klant met een tevreden gevoel naar huis te kunnen laten gaan.

Twijfel niet en kom eens gezellig langs in onze winkel die gevestigd is op het volgende adres:
Breestraat 11
1941 ED Beverwijk
Bezoek ook eens onze vernieuwde website www.brugley.nl

Wij hopen u nog vele jaren van dienst te kunnen zijn met alles wat te maken heeft met lederwaren en reisartikelen.

Wilt u nu ook een keer wedstrijdsponsor zijn van dit geweldige team ?
Neem dan contact op met Mathijs van Hooff of Jelle Schoo