1e speelt gelijk

25 augustus 2013 22:00

De eerste officiële wedstrijd voor de beker is geëindigd in 1-1 tegen VSV uitkomend in de 2e klasse. Een wedstrijd waarbij VSV in het begin de betere was, halverwege de 1e helft kwam Wijk aan Zee beter in hun ritme. In de 2e helft kwam VSV op 0-1, daarna kregen onze jongens wat kansen op 1-1. Een kwartier voor tijd maakte Bob van der Waal toch nog de verdiende 1-1.

Woensdagavond 28 augustus staat EDO za-1 uitkomend in de 2e klasse zaterdag op het programma , de wedstrijd wordt gespeeld in Haarlem Noord om 19:30.

SV Wijk aan Zee 2 heeft vanmorgen voor de beker gewonnen tegen Schoten 2, door doelpunten van Aaron, Calvin, Barry, Mike 2x en Micha is het 6-3 geworden.