Sv Wijk aan Zee doet oproep !!!!!!

28 augustus 2016 20:15

Na een fantastisch seizoen met meedoen om de prijzen tot op de laatste dag staat het nieuwe seizoen voor de deur,
Achter de schermen is er ook deze zomer hard gewerkt om er ook dit jaar weer een sportief seizoen van te maken.
Nieuwe trainers, nieuwe veelbelovende voetbal selectie, grote schoonmaakactie, opschonen sponsorborden, velden in uitstekende conditie, nieuwe vrijwilligers, etc.
Helaas wordt dit overschaduwd door het feit dat een aantal vrijwilligers functies nog niet vervuld zijn, deze functies zijn cruciaal voor het voortbestaan van de activiteiten van Sv Wijk aan Zee.
Het betreft de volgende functies :
- scheidsrechters/grensrechters
-elftalleiders ( 1ste & 2de )
-kantinepersoneel
-scout
-redacteur programmablad/ social media
-lijnentrekkers
-vrijwilligers voor het onderhoud van gebouwen en terreinen.
Sv Wijk aan Zee heeft dit jaar oa 14 kabouters/minipupillen mogen inschrijven, het zou eeuwig zonde zijn wanneer wij onze jeugdleden geen sportieve toekomst kunnen bieden omdat wij niet in staat zijn ( door onvoldoende vrijwilligers ) de club draaiende te houden.
Aarzel niet en geef u op, u bent echt nodig !!!
Email adres : [email protected] of [email protected]
Of benaderd u een van de overige bestuursleden, zie website.
In ieder geval hoop ik u allen te mogen begroeten op de Doolhof bij de eerste wedstrijd op 4 september 14.00 uur tegen Volendam.
Sportieve groeten,
Dirk Smink