Wijk aan Zee wint in de Wormer

13 december 2015 17:15

Wijk aan Zee heeft knap met 0-1 gewonnen uit bij WSV'30, op basis van de 1e helft had Wijk aan Zee met 2-0/3-0/4-0 achter moeten staan.

In de tweede helft kwam Wijk aan Zee wat meer in de wedstrijd. Er kwamen wat kansen en er werd beter gevoetbald maar de tegenstander bleef gevaarlijk.

Robbin Lokhorst hield met een mooie redding Wijk aan Zee in de wedstrijd. Daarna nog een afgekeurd doelpunt van Lex (randje buitenspel)

Een fout in de WSV'30 verdediging werd genadeloos afgestraft door Lex Aardenburg, 0-1
Met kunst en vliegwerk en hard werken werd uiteindelijk de 0-1 over de streep getrokken.