Voorbeschouwing Wijk aan Zee - Olympia Haarlem

31 oktober 2015 14:00

Komende zondag is Olympia Haarlem de tegenstander, Olympia Haarlem is een van de promovendus en draait verassend bovenin mee. Olympia Haarlem is een fusieclub ontstaan uit het roemruchte DCO met een hele goede jeugdopleiding en het ons welbekende TYBB

Op dit moment staat Olympia op een 6e plek, twee weken geleden was de ploeg nog met 1-0 te sterk voor SV Beverwijk.  En de weken daarvoor deed de ploeg het redelijk goed tegen kampioenskandidaten United en KFC.   Vorige week was er een gelijkspel voor de beker tegen het in de tweede klasse uitkomende Meteoor.

In vergelijking met vorig seizoen heeft Olympia Haarlem een aantal sterke spelers erbij gekregen onder wie keeper van Egmond van de Kennemers en Furak Yurdakan van Odin’59.

Wijk aan Zee heeft tweemaal eerder tegen Olympia Haarlem gespeeld en beiden keren werd er gewonnen, hopelijk een goed voorteken.