Erelid en oud 1e elftal speler Piet de Winter overleden

21 oktober 2015 18:00

Afgelopen dinsdag is op 97e jarige leeftijd ons oud-1e elftal speler en erelid Piet de Winter overleden. Piet heeft tevens verschillende bestuursfuncties voor SV Wijk aan Zee bekleed.

In de archieven is het volgende nog over Piet te vinden;

In de oorlog heeft Piet nog even bij ADO'20 gevoetbald en tevens tegen Ajax gespeeld.
En in Wijk aan Zee was het volgende gezegde over Piet gemaakt.

Piet de Winter is onze links binnen

Hij mag altijd met tossen beginnen

Een penalty is voor ons gewin

Want die schiet Piet er altijd in

De uitvaart is komende zaterdag 24 oktober om 11:00 in de Sint Odulfphus kerk waarna hij op het RK kerkhof achter de kerk wordt begraven.

Het bestuur en de leden van de voetbal en handbal vereniging Wijk aan Zee wensen zijn vrouw, kinderen en de overige familie alle kracht toe dit verlies te dragen.