Handbal Kampioenen

13 oktober 2015 13:30

Zondag 11 oktober hadden we twee jeugdhandbalteams die kampioen werden. De E1 en de D1 sloten beide als ongeslagen winnaars het eerste veldseizoen af en mogen zich nu al najaarskampioen veld 2015-2016 noemen.

De laatste wedstrijd van de E1 werd zelfs gewonnen tegen S.S.V. met een 33-1 score. De laatste wedstrijd van de D1 tegen Tornado werd ook met een goede 11-3 afgesloten.

Beide teams hebben heel veel doelpunten gescoord!

De E1 heeft in 7 wedstrijden 145 doelpunten gemaakt en er maar 25 doorgelaten. Wat uiteindelijk een doelsaldo geeft van 125!

De D1 heeft in 7 wedstrijden 119 doelpunten gemaakt en er slechts 20 tegen gekregen. Wat uiteindelijk een doelsaldo geeft van 99.

Voor het zaalseizoen zijn beide teams zwaarder ingedeeld waardoor ze sterkere tegenstanders zullen krijgen.

Het kampioenschap is natuurlijk uitgebreid gevierd met een rondje door het dorp op de platte kar, waar er even gestopt werd bij Café de Zon en Het wapen van Wijk aan Zee  voor een glaasje limonade en bij de Snackcorner voor een lekker ijsje. Terug in het doolhof werden ze door de voorzitter gehuldigd en kregen ze allemaal een mooie beker vanuit de club van 25 en natuurlijk lekkere patatjes.

Iedereen bedankt voor het mogelijk maken voor dit kampioensfeestje!

foto E1

foto D1