Even voorstellen : Klaas Vos

16 september 2015 13:30

In deze rubriek stellen wij het nieuwe bestuur aan u voor, deze week onze vice- voorzitter Klaas Vos

Sinds de aanvang van het nieuwe voetbal- en handbalseizoen 2015-2016 ben ik één van de nieuwe bestuursleden van Sportvereniging Wijk aan Zee.  In eerste instantie heb ik in mijn portefeuille de technische zaken van zowel de jeugd als de senioren voetbal en het vice- voorzitterschap. Binnen het bestuur ben ik voor de technische zaken de eerst aanspreekbare voor de  jeugdcoördinatoren en de technische staf.

Vanaf het moment dat onze zoon Vincent bij SV Wijk aan Zee bij de F-jes ging voetballen (negen jaar geleden) ben ik betrokken bij de vereniging. Eerst als ouder/supporter en later  ook als jeugdelftalleider.

Eind vorig jaar ben ik gepensioneerd. Ik kreeg hierdoor naast mijn andere bestuurlijke en vrijwilligers werk meer  tijd en was in voor een taak als voornoemd bij SV Wijk aan Zee.

Prettig vind ik het dat ik mijn ervaringen uit het verleden ook als bestuurder bij sportverenigingen, ik was o. a. jeugdvoorzitter en plaatsvervangend voorzitter bij HSV de Zuidvogels en voorzitter van AV DEM, nu kan gebruiken voor SV Wijk aan Zee.

Samen met alle leden, vrijwilligers en het nieuwe bestuur  kunnen wij SV Wijk aan Zee laten voortbestaan als gezonde vereniging waar met plezier kan worden gesport. Wij hebben elkaar nodig , wij kunnen elkaar aanvullen, een ieder van uit zijn eigen kracht, kennis en mogelijkheden.

In zijn even voorstellen heeft onze nieuwe voorzitter Dirk Smink reeds aangegeven hetgeen uw nieuwe bestuur voorstaat en als doel heeft. Ik hoef dit niet te herhalen, hetgeen hij stelt, is hetgeen wij allen willen: een gezond en aantrekkelijk  SV Wijk aan Zee waar het goed sporten en recreëren is.

Ik geef het stokje van even voorstellen door aan ……………………… ?