Club van 25

15 september 2015 19:30

Nieuws en een tussenstand van de Club van 25.

Club van 25 seizoen 2015-2016.

1. Yolande en Benno Fennema
  2. Wil en Henk Handgraaf
  3. Gé en Sil Spanjaard
  4. Riet en Cees van Borre
  5. XCUSA.nl
  6. Willem Schellevis kraantechniek
  7. Evelien Kuiterman
  8. Frans van Borre
  9. Jan Boom

10. Wijk aan Zee 3

11. PJMH Bouwmanagement

12. NIEK JAN VRIJBURG

Snel even een artikel in elkaar draaien want het clubblad wacht niet. De 2 weken vliegen voorbij en zo te zien wordt de lijst weer langer. Gezien de prestaties met name bij de handbaljeugd en menig voetbalteam kunnen wij wel een extra eurotje gebruiken want wat is er leuker dan de toekomstige kampioenen belonen met een mooie beker of iets dergelijks. Ouders van de jeugdleden hoeven niet naar elkaar te kijken of zij misschien wat bekers of medailles moeten kopen. De club sponsort de prijzen. Lekker toch.

Bij de jeugd van de handbal staan er twee teams in de veldcompetitie bovenaan. Kijken en aanmoedigen dus. De voetballers zijn net met de competitie begonnen maar als de uitslagen van bijvoorbeeld Wijk aan Zee D3, E1, E2 en F1 zo doorgaan dan gaat de tractor overuren draaien.

Geeft niet want daar doen wij het voor: de donateurs van de club van 25. De eerste €300,00 zijn binnen.

Verder  zullen er weer jeugdkeepers bij handbal en/of voetbal in de herfstvakantie een clinic gaan bijwonen. De club sponsort. Zaal huren voor een activiteit, teambuilding er is altijd wel wat geld beschikbaar.

Voebal-  en handbalfanaten komende weken veel succes met het uitoefenen van je hobby.

Sportieve groet,

Frans Heine.