Voorbeschouwing Wijk aan Zee - Zandvoort

28 augustus 2015 19:45

Morgenavond om 17:00 staat de derde bekerwedstrijd op het programma, na de gestaakte wedstrijd van woensdag kunnen de mannen opnieuw aan de bak.

Zandvoort is een zaterdag derde klasse ploeg die in zijn eerste bekerwedstrijd meteen met 6-1 onderuit ging tegen Overbos.  Maar Zandvoort stond 3-1 voor tegen Assendelft afgelopen woensdag voordat de wedstrijd gestaakt werd.

Voor komende seizoen heeft SV Zandvoort zich versterkt met een vijftal (oude) nieuwe spelers. De meest opvallende naam is oud Ajax talent Milan Berck Beelenkamp, de 37 jarige oud prof is weer terug op het oude nest.  Milan die twee officiële wedstrijden speelde in het eerste van Ajax en daarnaast uitkwam voor De Graafschap en Haarlem.  Vorig seizoen speelde hij nog bij 1e klasser Stormvogels.

Van Rijnsburgse Boys en Bloemendaal komen de gebroeders Luiten terug bij Zandvoort en daarnaast twee oud spelers die gestopt waren gaan het weer proberen bij de ploeg van Laurens ten Heuvel.

Qua oefenwedstrijden was het niet veel
Zandvoort - Ajax (za)    1-7
United Davo - Zandvoort  4-2
Zandvoort - DSOV  1-4
Zandvoort - IJmuiden 0-9

Zaterdag om 17:00 kunnen wij weer een grote stap richting de 1e ronde zetten.