Even voorstellen: Dirk Smink

20 augustus 2015 10:15

Een nieuw seizoen, een nieuwe website, nieuw hekwerk, enz enz maar ook een (bijna) nieuw bestuur met een nieuwe voorzitter....

Even voorstellen

Mijn naam is Dirk Smink en miv van het nieuwe seizoen uw voorzitter, ik heb momenteel nog een razenddrukke baan als opleidingsmanager maar hoop dit snel af te kunnen bouwen om mij volledig in te kunnen zetten voor SV Wijk aan Zee.

Samen met het nieuwe bestuur willen wij vooral alle commissies, alle vrijwilligers en alle betrokkenen die SV Wijk aan Zee een warm hart toedragen zo goed als mogelijk ondersteunen.
Het bestuur beschouwt al die vrijwilligers als de kern van SV Wijk aan Zee en zullen constant de verbinding met al die vrijwilligers blijven enthousiasmeren.

Daarnaast is het onze verantwoordelijkheid om SV Wijk aan Zee financieel en organisatorisch voor zowel de korte als lange termijn gezond te houden.
Hiervoor zullen we ondermeer scherp op de uitgaven letten maar ook zoveel mogelijk inkomsten samen met al die vrijwilligers trachten te genereren.

En natuurlijk dient SV Wijk aan Zee primair de mogelijkheid te bieden om voor onze  jeugd en volwassenen sport in clubverband te bedrijven.
Vanzelfsprekend zijn de boegbeelden het eerste handbal en voetbal team:
zij dienen met goede resultaten, aantrekkelijk spel gecombineerd met sportief gedrag als voorbeeld te dienen voor alle anderen.
Deze teams moeten zorg te dragen voor aantrekkingskracht voor al degenen die deze mooie sporten willen beoefenen maar ook voor de toeschouwers die wekelijks aanwezig zijn.

Met het winnen van het Ken Phelan betonboringen Toernooi / Velsen Noord heeft het eerste voetbal elftal een mooi visitekaartje afgegeven, nogmaals gefeliciteerd met het behalen van dit goede resultaat.

In het kader van het voorstellen van het nieuwe bestuur zullen alle nieuwe bestuursleden zich de komende periode voorstellen