Doe jullie mee aan het spel. www.debestevoetbalcoach.nl (deadline is vrijdag 7aug! 17:30)

5 augustus 2015 17:00

Ook dit jaar doet SV Wijk aan Zee weer mee aan het spel www.debestevoetbalcoach.nl. Door mee te doen met dit spel ga je het komende ere divisie seizoen compleet anders beleven. Schrijf je in voor 7 augustus 17:30 want anders begin je met een kleine achterstand voor de hoofdprijzen)

Iedere eredivisie speler heeft een fictieve waarde, je krijgt €32 miljoen en hiervan moet je selectie van 16 spelers uit de eredivisie in elkaar zetten, alleen mag je maar 1 speler van een club opstellen. De 11 basis spelers kunnen punten scoren op basis van hun echte prestaties in het veld. Goals, assists en overwinningen leveren je punten op, maar bijvoorbeeld kaarten moet je weer punten inleveren.

Vorige jaar deden heel veel SV Wijk aan Zee spelers, supporters, en vrienden mee en was Ken van den Boogaard uiteindelijk de winnaar na 34 speelrondes.  Inschrijven kan t/m 07augustus 18:00.

Helaas zoals bij elk spel zijn hier beperkte kosten aan verbonden. Inschrijven via de site http://www.debestevoetbalcoach.nl kost €4,- aan administratie kosten.  SV Wijk aan Zee doet ook mee aan dit spel d.m.v. een subleague “SV Wijk aan Zee”. (Na inschrijving moet je bij sub league klikken en SV Wijk aan Zee intikken en aanmelden)

Om de top 3 weer van een aardigheid te kunnen voorzien is de prijzenpot voor deelname per seizoen aan de SV Wijk aan Zee subleague maar €5,-.

Mochten er nog vragen zijn dan kan er via onze website een vraag worden gesteld aan de webmaster.  Via menu;  club informatie/Contact/invulformulier (webmaster)