Voorlopige teamindelingen staan op de site (plus uitleg)

5 augustus 2015 15:15

Inmiddels is het nieuwe seizoen aangemaakt en zijn de spelers voorlopig ingedeeld. De voorlopige teamindelingen zijn te vinden bij teams/jeugd/team/teaminformatie.

Hieronder een toelichting per team;

B1:
Op dit moment 17 spelers, indien er een 1e jaar B-jun is die het niet erg vind om nog een jaar in de C1 te spelen graag dit even melden bij Marco Zonneveld (TC).

C1:
Maar twaalf spelers op dit moment, wij zijn aan het kijken of wij een B-jun of D-jun kunnen bewilligen om een jaar in de C1 te spelen.  Ook is er nog geen keeper beschikbaar.

D1:
De D1 is dit seizoen ons enige selectieteam, dit betekend concreet dat er spelers op basis van hun kwaliteiten in dit team staan. Helaas is dit een vrij grote spelersgroep en kunnen er nog een of twee spelers afvallen na de trainingen en oefenwedstrijden.

D2:
De D2 bestaat uit 15 spelers plus eventuele afvallers uit de D1, als er concreet spelers zijn die het niet erg vinden of leuker vinden om in de D3 te spelen, graag dit kenbaar maken bij Marco Zonneveld/Paul Bijok (TC). Als er geen vrijwilligers zijn gaan er op toerbeurt 2 spelers met de D3 mee.

D3:
Onze D3 komt uit in de 7 tegen 7 competitie, dit mix team bestaat uit 5 dames en 3 mannen. Op toerbeurt worden er twee spelers uit de D2 aangewezen om het team op te vullen als er verder geen vrijwilligers zijn om in de D3 te spelen.

E1:
De E selectie bestaat uit 13 spelers, helaas te weinig om een E2 te maken. In tegenstelling tot eerdere berichten en ouders die zijn gebeld staan hier op dit moment alle spelers in die in 2005/2006 zijn geboren. Wij zoeken drie vrijwilligers die nog een jaar in de F pupillen willen spelen. Mochten er geen vrijwilligers zijn dan neemt de TC een beslissing. Eventuele interesse graag kenbaar maken bij Paul Bijok (TC).

F1:
Het team bestaat uit 8 spelers, hier zitten een tweetal spelers bij die er waarschijnlijk niet iedere week bij zullen zijn.  Wij zoeken nog drie spelers uit de E selectie die nog een jaar in de F pupillen willen spelen.

TC:
De technische commissie bestaat uit;
Marco Zonneveld     [email protected]
Paul Bijok                 [email protected]