Voorbeschouwing Wijk aan Zee 2 - de Blokkers 2

16 mei 2015 13:30

Morgenochtend om 12:00 staat de heel belangrijke nacompetitie return wedstrijd tegen de Blokkers 2 op het programma. De heenwedstrijd is geëindigd in een 2-1 verlies dus een overwinning is noodzakelijk om door te gaan.

Tevens is dit de laatste wedstrijd van onze vertrekkende assistent-trainer Paul Brussel die volgend seizoen hoofdtrainer gaat worden bij Vitesse'22 A1 en hoofd jeugdopleidingen gaat assisteren. (bedankt Paul en heel veel succes bij Vitesse'22).

Als de wedstrijd in 2-1 eindigt dan is verlening (2x15) en strafschoppen noodzakelijk.

De nacompetitie bestaat verder uit nog twee rondes