Voorbeschouwing RKDES 1 - SV Wijk aan Zee 1

17 april 2015 19:15

Komende zondag speelt ons 1e in Kudelstaart tegen RKDES, de nummer 12 van de ranglijst.

SV Wijk aan Zee maakt nog een theoretische kans op de 3e periode maar dan moet er aanstaande zondag gewonnen worden. RKDES staat namelijk 3e in de periode

De koploper in de 3e periode KDO moet thuis tegen Zwanenburg, de nummer 2 van de 3e periode.  En de nummer 4 en 5 spelen ook tegen elkaar.  Met een beetje geluk kan Wijk aan Zee op drie punten komen van KDO met een thuiswedstrijd tegen KDO in het vizier.
Allemaal theorie, maar er valt zeker nog wat om voor te strijden voor ons 1e team.

RKDES doet het zoals gezegd goed in de 3e periode, met drie gewonnen (Blauw wit 6-0, Schoten 1-0, en AGB 4-2), en twee verloren (Roda'23 1-0, en afgelopen zondag 4-1 tegen Zwanenburg)

De wedstrijd begint om 14:00, maar om 13:00 is er eerst een voorwedstrijd tussen RKDES en onze F2, waarna de mannen en een vrouw met de spelers het veld oplopen.