Voorbeschouwing DSS - Wijk aan Zee

28 maart 2015 17:00

Komende zondag speelt het 1e in Haarlem Noord tegen DSS, die op dit moment op een nacompetitie plek voor degradatie bivakkeren.

De Haarlemse ploeg kende een goede eerste periode waarin maar liefst zeventien punten werden behaald. In de daaropvolgende elf wedstrijden werden er slechts drie punten behaald door DSS, waardoor de Haarlemmers op voorhand van de wedstrijd op de elfde plaats stonden.

Vorige week werd er verloren van KDO met 4-2, waar het 8 minuten voor tijd nog 2-2 stond, waar DSS de kansen miste maakte KDO ze wel.

De ploeg van trainer Paul Bleeker speelde in de maand maart verder tegen DSOV (0-0) en Schoten (1-1).

Voor Wijk aan Zee zijn er nog twee kansen, plek 4 geeft waarschijnlijk nog recht op promotie nacompetitie, hier liggen wij 7 punten op ASV Arsenal achter.

En daarnaast hebben wij nog kans op de 3e periode. waar wij nog maar 6 punten op KDO achterstaan, de ploeg uit De Kwakel komt nog op bezoek thuis met nog zes wedstrijden te gaan.

De wedstrijd begint om 14:00 op het Pim Mulier sportpark..

Morgenochtend om 11:00 staat er eerst nog een derby op het programma, het 2e neemt het in Beverwijk op tegen SV Beverwijk 2.