AZ selectiedagen

10 maart 2015 21:45

De inschrijving voor de AZ Selectiedagen is weer geopend!

Deze dagen worden door heel Noord-Holland georganiseerd, op de velden van de 3-Sterrenverenigingen. Eerstejaars F-pupillen tot en met tweedejaars D-pupillen (voetballers geboren tussen 2002 en 2007) kunnen zich inschrijven voor de AZ Selectiedagen.

Spelen er ook talenten in jouw team? Geef ze dan op voor de AZ Selectiedag. Tijdens deze dagen wordt door de scouts van AZ actief gespeurd naar talent, dus grijp deze kans!

Kijk voor meer informatie over de inschrijving op http://www.az.nl/selectiedagen. Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws over de AZ Selectiedagen en al het overige nieuws over de AZ Voetbalschool? Volg ons dan op Twitter en  Facebook!

Met vriendelijke groet,

Contactpersoon AZ Voetbalschool