Voorbeschouwing AGB - Wijk aan Zee

28 februari 2015 11:30

De eerste wedstrijd van de 3e periode staat alweer op het programma. Wijk aan Zee gaat op bezoek in Osdorp bij de Turkse club AGB.

AGB is op dit moment nog de koploper in de 3e klasse C samen met Arsenal, maar buurman ZSGO staat ondanks de straf nog maar 1 punt achter.

AGB heeft de laatste drie wedstrijden nipt verloren, tegen Zwanenburg en ZSGO werd met 1-0 verloren en de ploeg van trainer Senel Cebar ging tegen DSOV met 5-1 onderuit.

Vorige week tegen ZSGO kreeg de ploeg een discutabel doelpunt tegen en de keeper kreeg onverdiend een rode kaart.

De thuiswedstrijd was een onverdiend verlies, tot de 73e minuut stond Wijk aan Zee met 1-0 voor, maar in 4 minuten tijd was het 1-2.