Wijk aan Zee 2 maakt er een leuke pot van

15 februari 2015 16:45

Helaas eindigde de topper tegen de koploper ADO'20 4 in een 2-2 gelijkspel maar vooral het laatste kwartier was om te smullen.

Wijk aan Zee begon sterk en kwam ook op een 1-0 voorsprong door een doelpunt van Jasir Shakir  (weet overigens niet zeker of hij het was) daarna controleerde Wijk aan Zee de wedstrijd knap onder leiding van Bob van der Waal. Een ongelukkig moment betekende echter de 1-1.

Het laatste kwartier kwam het team van ADO'20 mede op ervaring (Beemer, Zonneveld, Bruin, Bruins allemaal ADO'20 1 een paar jaar terug), en Nico Scheffer vorig seizoen nog uitkomend voor DEM1) op een 1-2 voorsprong.

Een paar minuten voor tijd kwam de gelijkmaker via Jesper Voorintholt na een fantastische actie 2-2, daarna nog ADO'20 met een paar grote kansen waaronder een schot onderkant lat.

Echter twee minuten voor tijd bijna de 3-2 voor ons na een atletische actie van stormram Barry Janson, helaas eindigde de bal op de binnenkant paal.  In de laatste seconde maaide Ali nog over de bal vlak voor het doel na een goede voorzet van Joey Both.

ADO'20 4 blijft koploper met 5 punten voorsprong.  Wijk aan Zee 2 heeft in ieder geval een periode binnen en met 10 wedstrijden te spelen weet je het nooit.