Benoeming Jan de Pagter tot erelid van sv Wijk aan Zee

20 november 2014 19:00

Op 19 november heeft het bestuur van sv Wijk aan Zee besloten Jan de Pagter tot erelid van haar vereniging te benoemen. Deze benoeming heeft plaats gevonden naar aanleiding van allerlei verschillende werkzaamheden die Jan als vrijwilliger heeft ingevuld.

Jan is lid van sv Wijk aan Zee vanaf 1982. In de hoedanigheid van vrijwilliger heeft Jan zich ingezet voor de vereniging als voorzitter van het jeugdbestuur, als lid van de familiedag commissie, als vrijwilliger en deskundige bij het bouwen van de tribune, als jeugdleider van verschillende teams, als vrijwilliger achter de bar, als elftalleider van het eerste elftal gedurende meer dan acht jaar waar hij niet alleen als elftalleider optrad maar tevens de was deed en verantwoordelijk was voor de opmaak van het programma blaadje. Bovenstaande is slechts een opsomming van een aantal verschillende vrijwillige taken die hij gedurende lange tijd heeft uitgeoefend. Ongetwijfeld zijn er werkzaamheden door hem uitgevoerd die hier niet zijn genoemd.