zondag 05 oktober DSOV - Wijk aan Zee

4 oktober 2014 19:30

Komende zondag staat de hele lastige uitwedstrijd tegen DSOV op het programma, DSOV mag tot een van de kampioenskandidaten worden gerekend dit seizoen.

DSOV heeft een aantal versterkingen erbij gekregen waarbij Dennis van de Manakker (United-Davo1 , Kennemers) en Wesley Kamerbeek (Hoofddorp 1) de belangrijkste nieuwkomers zijn en verder een groot aantal andere spelers.

Een aderlating voor de Vijfhuizers is dat Steven van de Velde is gestopt, deze speler speelde een hoofdrol in het seizoen dat Wijk aan Zee ten koste van DSOV kampioen in de 4e klasse werd.

DSOV begon de competitie sterk met een 1-4 overwinning op Zwanenburg, 2-2 tegen KDO en maar liefst 5-0 tegen ASV Arsenal.  Opmerking dat DSOV vorige week met 5-1 onderuit ging tegen AGB.

Vorig seizoen is DSOV als 2e geëindigd in de 3e klasse C, en het jaar ervoor kampioen in de 4e klasse en op dit moment staan ze 5e met 1 punt meer als Wijk aan Zee.

DSOV uit staat garant voor een hoop publiek zowel van de thuisploeg als Wijk aan Zee, daarnaast is de sfeer altijd erg gezellig in Vijfhuizen met vlak voor de kantine de harde kern van DSOV die worden begeleid door trommels en discodreunen

Gekomen:

Thomas Greveling (UNO), Just van Wijk (RCH), Mick Brouwer (RCH), Joost Cornelissen (RCH), Martijn Nelis (HFC), Maarten van Rijckvoorsel (HFC), Jesse Bank (HBC), Dennis van de Manakker (United/DAVO), Wesley Kamerbeek (Hoofddorp)

Vertrokken:

Steven van der Velde (gestopt), Damian Baranowski (Zwanenburg), Rick Olthof (IJmuiden), Troy Zwanenburg (UNO).

Uitslagen beker en oefenwedstrijden DSOV

10-aug