Voorbeschouwing Wijk aan Zee 1 - Schoten 1

11 september 2014 21:30

Komende zondag staat de eerste thuiswedstrijd op het programma voor Wijk aan Zee 1. Na een valse start tegen KDO is Schoten de volgende tegenstander.

Ook Schoten ging de 1e competitiewedstrijd hard onderuit, thuis tegen AGB werd met 1-6 verloren na een vroege rode kaart voor de keeper van Schoten, op dat moment stond Schoten nog met 1-0 voor.

Afgelopen seizoen was Schoten afgetekend de kampioen in de 4e klasse, in vergelijking met vorig seizoen is de selectie van Schoten sterker geworden, met Orlando Williams (DEM), Remko Knol (VSV), Dave van Heel (De Kennemers), Abel Kanis (Onze Gezellen) zijn er een viertal nieuwe spelers bijgekomen.

Vorig seizoen beschikte Schoten al over snelle spitsen zoals topscorer Donny Koning en Dylan Peperkamp die evenals de andere spits Randy Wolfsen nog niet 100% fit is.

In de oefen en beker wedstrijden heeft Schoten het erg wisselvallig gedaan, hieronder de uitslagen

10-aug

VELSEN

ZO - 2A

B

Wij hopen dat onze toeschouwers weer in grote getale aanwezig zullen zijn om de mannen te steunen.