Verplicht spelregelbewijs voor 2e jaars B-junioren

24 juli 2014 20:00

De KNVB verplicht iedere 2e jaar B-junior dat zij voor eind december in het bezit zijn van een spelregelbewijs. De B-junioren zijn er zelf verantwoordelijk voor dat zij het bewijs halen, maar de vereniging zal hen wel informeren, instrueren en motiveren.

Het halen van het spelregelbewijs is een gezamenlijke verantwoordelijkheid van speler, vereniging en KNVB.

Zonder spelregelbewijs wordt het niet meer mogelijk om aan wedstrijden deel te nemen.

De website  www.voetbalmasterz.nl is sinds maart gelanceerd. Via deze website kunnen tweedejaars B-junioren met ingang van het seizoen 2014/’15 het officiële KNVB Spelregelbewijs halen.

Als tweedejaars B-junior krijg je van de club straks een gebruikersnaam en activatiecode. Je kunt nu al gaan oefenen via de bovenstaande link.