Flyers lopen voor nieuwe leden

8 mei 2014 10:00

Om nieuwe leden voor het nieuwe seizoen te werven hebben wij weer prachtige flyers laten drukken.
Deze flyers moeten nu nog wel op de mat vallen bij een potentieel nieuw lid.
In Wijk aan Zee zullen wij echter niet veel nieuwe leden meer vinden, dus willen wij onze flyers elders op de mat laten vallen.

Het gebied wat wij voor ogen hebben loopt van de Creutzberglaan tot de Wijk aan Duinerweg.

We zouden het op prijs stellen als jullie met jullie team samen met ons

aanstaande zaterdag van 13.00 uur tot 15.00 uur in dit gebied de flyers willen ronddelen? (Het liefst in trainingspak of tenue van Wijk aan Zee).

Rond 13.00 uur ontvangen jullie per team op het Doolhof welke straten jullie mogen lopen. Daarna zullen we per team in auto's vertrekken en houden we onderling contact tot we klaar zijn. Bij terugkeer op het Doolhof is er voor iedereen die meegeholpen heeft een heerlijk patatje voor de moeite.

Wij hebben ook wat ouders nodig voor vervoer en begeleiding.

Laat je leider even weten of dit gaat lukken... (ook vanwege de hoeveelheid patat)