Start invoering spelregelbewijs B-junioren

19 maart 2014 17:45

De website www.voetbalmasterz.nl is sinds maandag 17 maart gelanceerd. Via deze website kunnen tweedejaars B-junioren met ingang van het seizoen 2014/’15 het officiële KNVB Spelregelbewijs halen.

De B-junioren zijn er zelf verantwoordelijk voor dat zij het bewijs halen, maar de vereniging zal hen wel moeten informeren, instrueren en motiveren.

De periode maart – september 2014 biedt verenigingen de ruimte om hier, eventueel samen met de KNVB, een plan van aanpak voor te maken. Zo is het halen van het spelregelbewijs een gezamenlijke verantwoordelijkheid van speler, vereniging en KNVB.