Werkzaamheden kleedkamers handbal

19 maart 2014 17:30

Komende zaterdag 22 maart gaan de kleedkamers van de handbal worden geschilderd. In het kader van NL doet krijgt de vereniging een bijdrage voor de renovatie.

Inmiddels zijn de kleedkamers helemaal schoongemaakt en de gaten en scheuren in de vloer gevuld. Vandaag zijn de vloeren opgeschuurd. En aanstaande zaterdag om 09:00 gaat het schilderen beginnen.

Concreet gaat dit betekenen dat de kleedkamers het weekend van 22/23 en 29/30 maart niet gebruikt kunnen worden.  Het voetbal programma is inmiddels aangepast hierop zodat er teams geen kleedkamers moeten delen.

Helaas betekent dit wel dat voor zaterdag 22 maart de F1 en MP1 geen beschikking hebben over een kleedkamer en graag aangekleed bij de wedstrijd moeten verschijnen.