Voorbeschouwing Meervogels'31 - SV Wijk aan Zee

13 februari 2014 22:00

Komende zondag 16 februari stroomt het dorp weer leeg om ons 1e team aan te moedigen. Ditmaal op weg naar Akersloot waar Meervogels'31 onze volgende tegenstander is.

Dit gaat wederom een heel belangrijke wedstrijd worden, Meervogels'31 staat op de gevreesde 11e plek (nacompetitie plaats) met twee punten achterstand op Wijk aan Zee maar heeft daarentegen twee wedstrijden minder gespeeld.

De heenwedstrijd eind september leverde ons nog een 3-1 overwinning op maar Meervogels'31 blijf een gevaarlijke ploeg, de Meteoor verloor in Akersloot met 4-2 en tegen Fortuna Wormerveer en Kolping Boys sleepten de geel/zwarten een gelijkspel uit het vuur.

Echter de laatste twee competitie wedstrijden gingen met 5-1 en 3-0 verloren voor Meervogels'31, en inmiddels zijn zij de minst scorende ploeg zijn in de 3e klasse B.