Oranje Fonds bijdrage voor SV Wijk aan Zee / Vrijwilligers gevraagd voor een klus

30 januari 2014 19:30

Omdat de vloer van de handbalkleedkamers nodig van een verfje moet worden voorzien hebben we deze aangemeld bij NL doet. Hiervoor kunnen we dan eventueel een financiële bijdrage van € 450,00 ontvangen van het Oranje Fonds. Om die bijdrage te ontvangen hebben we natuurlijk vrijwilligers nodig die dit voor ons willen uitvoeren.

De klus is aangemeld voor zaterdag 22 maart van 9:00 tot 16:00 uur. Wie wil ons helpen als vrijwilliger met het verven en opknappen van de vloer en kleedkamers.

De klus staat op NL doet http://klussen.nldoet.nl/nldoet/klus/?documentid=6400936.