Vrijdag 17 januari; Telstar - Volendam voor €50 per team

13 januari 2014 19:30

Steun de Witte Leeuwen met jouw voetbalteam!
Vissersderby: SC Telstar tegen FC Volendam uw kans om de Witte Leeuwen te steunen met het hele team!

Op vrijdag 17 januari is de winterstop voorbij  en mogen de Witte Leeuwen weer vol aan de bak. De maand januari staat volgepland  met een aantal toppers waarvan de eerste wedstrijd tegen FC Volendam de eerste  is.

Wij willen u en al uw teams uitnodigen om deze wedstrijd tegen unieke  tarieven bij te wonen en zo een onderdeel te worden van een stukje 50 jaar  Telstar. Jong, oud, man, vrouw: iedereen is thuis bij Telstar!

Bijgaand treft u een formulier aan waarmee u  zichzelf kunt verzekeren van kaarten voor deze altijd spannende vissersderby.

Wij bieden u een vast pakket aan van 15 wedstrijdkaarten voor de Oost tribune  voor de unieke prijs van 50 euro.

Deze kaarten zijn geldig voor zowel kinderen  als volwassenen. Ook heeft u de mogelijkheid om voor slechts 5 euro per persoon  een extra kaart aan te schaffen. U kunt uw kaarten bestellen door het  bijgevoegde formulier digitaal in te leveren via ditzelfde email adres.

De Witte Leeuwen van Marcel Keizer rekenen op uw  steun!

Met sportieve  groet,

Telstar 1963  NV