10 november Wijk aan Zee 1 - Zaanlandia 1

8 november 2013 12:30

Na drie opeenvolgende nederlagen is Wijk aan Zee 1 afgedaald naar een 8e plek, tegenstander Zaanlandia staat op een 7e plek met 1 punt voorsprong.

Zaanlandia speelde vorig seizoen nog in de 2e klasse maar eindigde vorig seizoen op een 13e plek en dus volgde er degradatie.

Trainer Bert Blank maakte dat seizoen niet af. Begin april van dit jaar werd hij opgevolgd door de voor het nieuwe seizoen 2013-2014 nieuw aangestelde trainer Guus Nijman, die eerder Zilvermeeuwen en Zaandijk onder zijn hoede had maar ook hij kon de naderende degradatie niet voorkomen. Een 8-tal spelers verlieten de club terwijl ook 8 nieuwe spelers , waaronder 5 van de geschorste club ZTS , zich aandienden.

Met 12 punten uit de 8 gespeelde competitiewedstrijden staat Zaanlandia dus op een 7e stek op de ranglijst.

Zaanlandia heeft gewonnen van WSV'30, Westzaan Meervogels.
Gelijkspel was er tegen Kolping Boys, Hercules en Limmen.  Er werd verloren van van de Meteoor en vorig week van KFC.

Gaan wij zondag weer eens drie punten binnenhalen?  Er zullen ongetwijfeld weer vele supporters en supportsters de weg naar de Duinrand weten te vinden.
Wijk aan Zee 1 REKENT OP JULLIE  !!!