Zondag 29 sep : Wijk aan Zee 1 - Meervogels'31 1 aanvang 14:00

28 september 2013 13:15

Als het 1e zondag wint draaien ze weer lekker mee voor de bovenste plaatsen, Meervogels'31 blijft een lastige tegenstander voor Wijk aan Zee, vorige seizoen gingen beide wedstrijden verloren.

Meervogels'31 had een lastig begin van de competitie, in de eerste wedstrijd moesten ze meteen tegen kampioenskandidaat IVV, die ze keurig op 1-1 hielden.  De 2e wedstrijd tegen Westzaan gingen verloren met 2-0 alhoewel Meervogels'31 twee grote kansen liet liggen.  Vorige week werd gewonnen tegen KFC met 2-0

In de beker ging het een stuk lastiger, een gelijkspel tegen Vrone en twee verlies tegen Vitesse'22 en HSV.